Technika

Na čem jezdíme:

Aktuálně cestujeme na KTM 990 Adventure a KTM 690 Enduro. Je to stav ke kterému jsme se dopracovali cestou pokusů a omylů. Pro nás je to aktuálně optimální pro cesty které podnikáme.

Úpravy pro cestování:

KTM 690 Enduro v cestovním provedení. Kdo tvrdí, že na 690ce se cestovat nedá nemluví pravdu. Zde je důkaz.

Celek:


Detail řídítek:




Na motorce je vše co je na cesty potřeba: zásuvka 12V, navigace Zumo 550, plech pod motorem, upravené sedlo, přídavná nádrž 14l, rozšířená plotna pro rolku a dva boční kufry. Plotna pro rolku je modifikací TT plotny kterou jsem upravil výměnou horní alu části za vlastní výrobu.

Plotna:



Úpravy pro nestadardní jedince:

Protože trpím na nadvýšku v podstatě každou motorku musím mírně potunit tak aby mi sedla do ruky. Bohužel běžné stroje jsou šity na míru konfekčnímu jedinci což znamená cca 180cm a cca 70kg. Tyto hodnoty jsem udolal ještě během docházky na základní školu a tak nezbývá než v podstatě vždy provést pár následujících úprav:


1) Zvýšení řídítek

Zhruba šest let a na posledních dvou strojích používám nástavce od SW-Motech které mi přizvednou řídítka o 6cm. Cena není lidová, ale provední je kvalitní párkát jsem je otestoval při různých pádech a nikdy nepovolily





2) Stupačky dolů

Vzhledem k výšce 198cm je šest centimetrů nahoru u řídítek málo. Nechci se při jízdě ve stupačkách hrbit. Proto přišlo na řadu snížení stupaček. K tomu slouží redukce vlastní výroby které je posunou o 45mm níž. Jsou udělané tak, že stupačky neční přes plech pod motorem. Jízda je tak příjemnější motorka se lépe vede koleny o vzpřímeném postoji nemluvě.


3) Úprava bočního stojanu

S bodem 2 souvisí nutná úprava bočního stojanu jeho vynesení a změna tvaru. Vše je jasně vidět na fotce.

Žádné komentáře:

Okomentovat